Klantenservice

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1 Winkelmand

Om een bestelling te plaatsen dien je als eerste stap de gewenste artikelen in het winkelmandje te plaatsen. Ga naar het gewenste artikel, kies je maat (1) en klik op 'voeg toe aan winkelmandje' (2)

Let op: Bestel je artikelen uit de 3+1 gratis actie, vergeet dan niet om 4 artikelen in je winkelmandje te doen. De korting wordt vanzelf verrekend.

FAQ.png

Ben je klaar met winkelen? Klik dan op ‘Ga naar winkelmandje’. Je ziet nu een overzicht van de artikelen die je in het winkelmandje hebt geplaatst. Ook zie je hier de maten en aantallen terug. 

Indien je een kortingscode hebt kan je deze invoeren bij ‘kortingscode’. Vergeet niet om op het vakje erachter met de pijl te klikken. Zo wordt de kortingscode automatisch verrekend op je totaalbedrag. Klik vervolgens op ‘afrekenen’ om het afrekenproces in te gaan.

Winkel je verder, maar wil je toch nog even in je winkelmandje kijken? Klik dan op het ‘koffertje’ rechts bovenin het scherm, zoals hieronder te zien is.

Stap 2 Adresgegevens

Heb je een online account? Log dan in met je e-mailadres en wachtwoord. De door jou ingevulde gegevens zullen automatisch worden geladen. Heb je geen account? Dat is geen probleem, het hebben van een account is namelijk niet verplicht, je kunt dan kiezen om als gast te bestellen. Het aanmaken van een account biedt wel een paar voordelen:

  • Snel en makkelijk bestellen
  • De status van je bestelling bekijken
  • Je orderhistorie bekijken

Vul nu al je gegevens in. Kies je voor Click & Collect en lukt het niet om verder te gaan naar betalen, dan kun je hier meer informatie terugvinden.

Nadat je het juiste afleveradres hebt geselecteerd, klik je op ‘ga naar betalen’. 

Stap 3 Betalen

Bij deze stap kies je de betaalmethode die je wilt gebruiken. Je kunt online de onderstaande betaalmethodes gebruiken.

  • iDEAL
  • PayPal
  • Mastercard of VISA
  • Google Pay

Stap 4 Bestelling geplaatst

Nadat de betaling is voltooid ontvang je een orderbevestiging en gaan we voor je aan de slag! Je pakket wordt zo snel mogelijk ingepakt en verstuurd. Houd er rekening mee dat de bezorging van je pakket tijdens de feestdagen en sale-periodes langer kan duren.

Zodra we je pakket verstuurd hebben, ontvang je van ons een verzendbevestiging, in deze bevestiging kun je ook trackinggegevens terugvinden.

 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

FAQ