Klantenservice

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1 Winkelmand

Om een bestelling te plaatsen dien je als eerste stap de gewenste artikelen in het winkelmandje te plaatsen. Ga naar het gewenste artikel en klik op ‘Plaats in winkelmand’. Bestel je een BH of slip? Vergeet dan niet de juiste maat en de eventuele omvang te selecteren. Doe je dit niet? Dan is het niet mogelijk om een artikel in je winkelmandje te plaatsen.

Ben je klaar met winkelen? Klik dan op ‘naar winkelmand’, je ziet nu een overzicht van de artikelen die je in het winkelmandje hebt geplaatst. Je ziet ook de maten en aantallen terug. Indien je een kortingscode of cadeauvoucher hebt kan je deze hier invoeren. De korting wordt automatisch verrekend op je totaalbedrag. Klik vervolgens op ‘afrekenen’ om het afrekenproces in te gaan.

Stap 2 Kassa

Heb je een online account? Log dan in met je e-mailadres en wachtwoord. De door jou ingevulde gegevens zullen automatisch worden geladen. Heb je geen account? Dat is geen probleem, het hebben van een account is namelijk niet verplicht. Het aanmaken van een account biedt wel een paar voordelen:

  • Snel en makkelijk bestellen
  • De status van je bestelling bekijken
  • Je orderhistorie bekijken

Nadat je het juiste afleveradres hebt geselecteerd klik je op ‘ga naar betalen’. Bij deze stap kies je voor de betaalmethode die je wilt gebruiken;  iDEAL, PayPal, Mastercard of VISA.

 

Stap 3 Bestelling geplaatst
Nadat de betaling is voltooid ontvang je een bestelbevestiging en gaan we voor je aan de slag! We gaan je pakket zo snel mogelijk inpakken en versturen, houd er rekening mee dat de bezorging van je pakket tijdens de feesdagen en sale-periodes langer kan duren. Nadat je pakket is verstuurd ontvang je van ons een verzendbevestiging, in deze bevestiging zie je ook hoe je je pakket kan volgen.

 

 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

FAQ