Zodra we je bestelling hebben verstuurd sturen we je een verzendbevestiging. In deze bevestiging vind je de track & trace code, hiermee kan je je bestelling volgen. Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Dan zijn we nog druk bezig met je bestelling in te pakken. Bij twijfels hierover mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zorg er wel voor dat je je ordernummer bij de hand hebt, zo kunnen we je het beste verder helpen.
Heb je bij ons een online account? Dan kan je je bestelling ook volgen op onze website. Dit kan door in te loggen en op het kopje ‘mijn laatste bestelling’ te klikken. Je ziet hier de status van je bestelling maar ook het ordernummer, de orderdatum en het verzendadres.
2
0
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 2
Artikelen in deze sectie
- Wat zijn de algemene voorwaarden van Livera?
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Wat is de status van mijn bestelling?
- Betaal ik verzendkosten bij mijn bestelling?
- Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
- Waarom is mijn bestelling nog niet verstuurd?
- Mijn bestelling is niet aangekomen, wat moet ik doen?
- Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
- In welke landen kan ik mijn bestelling ontvangen?
- Kan ik mijn pakket op een postbusadres laten leveren?