Klantenservice

Waarom is mijn bestelling nog niet verstuurd?

Er kunnen diverse redenen zijn waarom je bestelling nog niet verstuurd is. We proberen bestellingen altijd binnen 5 werkdagen bij je af te leveren, maar soms treedt er onverhoopt toch vertraging op. Wacht je al langer dan 5 werkdagen, neem dan contact op met onze klantenservice, ze kijken graag met je mee!

Zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten ontvang je een bevestigingsmail met hierin de trackinggegevens. Ben je niet thuis? Dan zal DHL je bestelling afgeven bij de buren. Kan je bestelling niet afgeleverd worden? Dan wordt het mee terug genomen en de volgende dag opnieuw aangeboden. Mis je je bestelling opnieuw? Geen probleem, DHL zal je bestelling bij een DHL servicepunt bij jou in de buurt afleveren. Op de notificatie staat welk servicepunt dit is.

Bestelling niet aangekomen
Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen een onderzoek bij DHL starten. Hou er rekening mee dat dit tot een week kan duren voordat onze klantenservice een terugkoppeling vanuit DHL ontvangt. Uiteraard houden ze je hiervan op de hoogte en nemen binnen uiterlijk een week weer contact met je op.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 3

FAQ