Niet tevreden met je bestelling? Geen probleem! Retourneren kan eenvoudig en gratis via een DHL Servicepunt. Het is helaas niet mogelijk om je aankopen te retourneren/ruilen in onze winkels. Retourneer je artikel binnen 14 dagen via het DHL Servicepunt en we handelen je retour zo snel mogelijk af.
Retourneren kan digitaal door middel van onderstaande stappen te doorlopen:
1. Hergebruik je originele verpakking om verspilling tegen te gaan
2. Klik hier om je retour aan te melden.
3. Verpak de retour producten in de originele verpakking.
4. Ga naar het dichtstbijzijnde DHL servicepunt om het pakket gratis te retourneren
Heb je geen originele verpakking of adreslabel meer? Dan kun je hier een retourlabel printen.
0
0
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Artikelen in deze sectie
- Waarom kan ik op dit moment geen gebruik maken van Click & Collect?
- Kan ik mijn bestelling in alle winkels laten afleveren?
- Hoe retourneer ik mijn Click & Collect bestelling?
- Kan ik artikelen ruilen/ retourneren in de winkel?
- Betaal ik verzendkosten als ik kies voor 'afhalen in de winkel'?
- Waarom moet ik mijn telefoonnummer opgeven bij het plaatsen van de bestelling?