Voor je online bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen, beginnend vanaf de dag dat je het laatste artikel uit je bestelling hebt ontvangen. Controleer bij ontvangst meteen of alles onbeschadigd en compleet is. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om het te melden.
Ben je niet tevreden over een artikel, dan kun je het retourneren. Dit geldt ook voor actie- en afgeprijsde artikelen.
Om een retour correct aan te melden, volg je de onderstaande richtlijnen:
- Volg de retourprocedure nauwkeurig; deze vind je hier.
- De artikelen mogen gepast zijn, maar mogen niet gedragen worden.
- Zorg ervoor dat de artikelen, indien mogelijk, in de oorspronkelijke staat worden verpakt, zonder beschadigingen en met het prijskaartje of sticker nog eraan.
- Je bent verantwoordelijk voor de waardevermindering van de artikelen als het gebruik verder gaat dan nodig om de aard, kenmerken en werking van de producten vast te stellen.
- De retourzending moet binnen 14 dagen na aanmelding via DHL verstuurd worden.
Let op: artikelen die in de winkel zijn gekocht, kunnen niet via de webshop worden geretourneerd.
1
-1
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1