Voor je online bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf de dag nadat je de bestelling in ontvangst hebt genomen. Controleer alsjeblieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken we je om direct contact op te nemen met onze Klantenservice en dit te melden. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het artikel kostenloos retourneren. Dit geldt ook voor actie artikelen en artikelen die afgeprijsd zijn.
Om een retour succesvol aan te melden, vragen wij je de volgende richtlijnen te volgen;
- Volg onze retourprocedure nauwkeurig, de procedure vind je hier.
- De artikelen mogen gepast worden maar mogen niet gedragen zijn.
- De artikelen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, verpakt te zijn in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en zonder beschadiging met aangehecht prijskaartje of sticker. U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de artikelen die het gevolg is van het gebruik van de artikelen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
- De retourzending moeten binnen 14 dagen na ontvangst zijn verstuurd via DHL.
Let op: Artikelen die in de winkel zijn gekocht kunnen niet via de webshop worden geretourneerd.
1
-1
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1
Artikelen in deze sectie
- Waar en hoe retourneer ik mijn bestelling?
- Ik krijg een 404 foutmelding bij het aanmelden van mijn retour, wat nu?
- Hoe gaat Livera om met het herroepingsrecht?
- Krijg ik de verzendkosten van mijn bestelling vergoed?
- Ik heb een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
- Wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?
- Kan ik artikelen ruilen/ retourneren in de winkel?
- Aan welke eisen moet mijn retourzending voldoen?
- Kan ik mijn (online) aankopen ruilen?