Klantenservice

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Om jouw retourzending zo bewust mogelijk terug te sturen vragen wij jou om de originele verpakking met hersluitbare sticker te gebruiken. Hergebruik van de verpakking zorgt voor minder afval en papierproductie. Vermijd het gebruik van (duct)tape en wanneer mogelijk breng je retourpakket lopend of met de fiets naar jouw dichtstbijzijnde DHL pakketpunt. 

Retourneren kan digitaal door middel van onderstaande stappen te doorlopen:
1. Klik hier om je retour via Shoprunback aan te melden. Krijg je een 404 foutmelding, kijk dan hier.
2. Zodra je ingelogd bent, vink je de onderstaande opties aan om door te gaan.

3. Vink het artikel (of meerdere artikelen) aan die je wilt retourneren (1) en kies de reden van retour (2) 

Let op: heb je meerdere artikelen die je wilt retourneren, dan moeten alle artikelen voor retour aangemeld worden. Heb je één artikel meerdere keren besteld en wil je al deze artikelen, of enkele hiervan, retourneren? Meldt ook dan alle artikelen retour aan. Heb je alles wat je wilt retourneren aangevinkt en de reden ingevuld, klik dan op doorgaan.

4. Kies nu voor DHL QR CODE SERVICE en klik op doorgaan.


5. Je kunt nu een QR code downloaden
6. Verwijder oude labels van het pakket
7. Schrijf de 3SGM code die je in de mail ontvangt duidelijk zichtbaar op het pakket
8. Geef het pakket af bij een DHL servicepunt en laat de QR code scannen. (via mobiele telefoon of een print versie)

Let op: Retourneer je items waardoor je onder de minimale besteding van €65 komt, dan worden de verzendkosten van €3,95 ingehouden op je retourbedrag. Dit geldt niet bij een Click & Collect order. Hier worden de verzendkosten niet ingehouden.

Lukt het niet om het retour aan te maken, neem dan contact met onze klantenservice op. Hou je ordernummer bij de hand!

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 4 van 6

FAQ