Klantenservice

Waar en hoe retourneer ik mijn bestelling?

Bestellingen vanaf 12 april:

Omdat wij service richting onze klanten heel belangrijk vinden, kun je bij Livera gratis retourneren.
Echter vinden wij het milieu ook erg belangrijk en sturen wij, om papierverspilling tegen te gaan, geen papieren pakbon en retourformulier meer mee.

Retourneren kan digitaal door middel van onderstaande stappen te doorlopen:

1. Klik hier om je retour via Shoprunback aan te melden.
2. Verpak de retour producten in de originele verpakking.
3. Download het retourlabel en print deze uit. Wij werken momenteel aan een oplossing, zodat printen in de toekomst niet meer nodig is.
4. Plak het retourlabel op de verpakking.
5. Ga naar het dichtstbijzijnde DHL servicepunt om het pakket gratis te retourneren

Bestellingen voor 12 april:

Niet tevreden met je bestelling? Geen probleem! Retourneren kan eenvoudig en gratis via een DHL Servicepunt. Het is helaas niet mogelijk om je aankopen te retourneren/ruilen in onze winkels. Retourneer je artikel binnen 14 dagen via het DHL Servicepunt en we handelen je retour zo snel mogelijk af.

  • Plak de retoursticker op het pakket, deze vind je op het retourformulier.
  • Doe de artikelen samen met het retourformulier terug in het pakket. Zorg ervoor dat je pakketje goed is afgesloten en breng deze naar een DHL Servicepunt bij jou in de buurt.
  • Bekijk hier waar jouw dichtsbijzijnde DHL punt is.
  • Het DHL Servicepunt scant de barcode van de retoursticker en zorgt ervoor dat het pakket kosteloos naar ons wordt verzonden. Je ontvangt via het DHL servicepunt een ontvangstbewijs, bewaar deze goed! Zodra we je retourzending hebben ontvangen, ontvang je een bevestiging per e-mail. Het terugstorten van het geldbedrag gebeurt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen. 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1

FAQ