Klantenservice

Hoe retourneer ik mijn Click & Collect bestelling?

Het is niet mogelijk om een Click & Collect bestelling in de winkel te retourneren. 
Het retourneren van een Click & Collect order gaat hetzelfde in zijn werk als een niet Click & Collect order.

Retourneren kan digitaal door middel van onderstaande stappen te doorlopen:
1. Klik hier om je retour via Shoprunback aan te melden. Krijg je een 404 foutmelding, kijk dan hier.
2. Zodra je ingelogd bent, vink je de onderstaande opties aan om door te gaan.

3. Vink het artikel (of meerdere artikelen) aan die je wilt retourneren (1) en kies de reden van retour (2) 

Let op: heb je meerdere artikelen die je wilt retourneren, dan moeten alle artikelen voor retour aangemeld worden. Heb je één artikel meerdere keren besteld en wil je al deze artikelen, of enkele hiervan, retourneren? Meldt ook dan alle artikelen retour aan. Heb je alles wat je wilt retourneren aangevinkt en de reden ingevuld, klik dan op doorgaan.

4. Kies nu voor DHL retour ServicePoint en klik op doorgaan.
5. Download het retourlabel en print deze uit. Wij werken momenteel aan een oplossing, zodat printen in de toekomst niet meer nodig is.
6. Verpak de producten in de originele verpakking
7. Download het retourlabel en print deze uit. Wij werken momenteel aan een oplossing, zodat printen in de toekomst niet meer nodig is. 
8. Plak het retourlabel op de verpakking.
9. Ga naar het dichtstbijzijnde DHL servicepunt om het pakket gratis te retourneren.

Let op: Retourneer je items waardoor je onder de minimale besteding van €65 komt, dan worden de verzendkosten van €3,95 ingehouden op je retourbedrag. Dit geldt niet bij een Click & Collect order. Hier worden de verzendkosten niet ingehouden.

Lukt het niet om het retour aan te maken, neem dan contact met onze klantenservice op. Hou je ordernummer bij de hand!

 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1

FAQ